Atlikus „Saulėtekio“ gimnazijos mokinių sveikatos rodiklių apžvalgą, nustatyta, kad apie 28 proc. visų mokinių turi per didelį kūno masės indeksą. Iš jų 14,8 proc. mokinių turi antsvorio, o 13,4 proc. paauglių yra nutukę. 11,3 proc. gimnazistų turi per mažą kūno masės indeksą. Visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti sveikatos priežiūrą mokykloje, ragina atkreipti dėmesį į šią situaciją ir primena, kad fizinis aktyvumas yra svarbus dėl daugelio priežasčių, įskaitant ligos rizikos mažinimą, ilgaamžiškumo ilginimą ir optimalios psichinės bei fizinės savijautos skatinimą. Pagarba ir meilė savo kūnui yra labai svarbi.
Daugelis ne tik yra girdėję posakį „Sveikata – brangiausias turtas!“, bet ir įsitikinę jo teisingumu. Kai prispaudus ligai ar tiesiog užklupus kokiam nelemtam negalavimui atsiduriama poliklinikoje ar ligoninės palatoje, prisimenama ši senolių išmintis ir dar kartą įsitikinama, kad sveikata iš tiesų yra brangesnė už bet kokius turtus. Dažnas savo sveikatai skiria nemažai dėmesio, tačiau profilaktiniai sveikatos stiprinimo metodai yra labai svarbus dalykas ir dažnai užbėga už akių įvairioms ligoms ar negalavimams.
Vienas iš pagrindinių sveikatos stiprinimo metodų – fizinis aktyvumas. Reikia suprasti, kad visi be išimties esame priversti judėti!
Fizinis aktyvumas yra vienas svarbiausių organizmo energijos sunaudojimo veiksnių ir todėl yra svarbus organizmo energijos balansui palaikyti. Fiziškai aktyvūs žmonės paprastai būna geresnės nuotaikos, pozityvesnės nuomonės apie gyvenimą, darbą, politiką, sportuojantys mokiniai geriau mokosi, pasižymi aukštesne saviverte, rečiau turi žalingų įpročių. Reguliari fizinė veikla gali skatinti kaulų ir raumenų augimą, lavinti judesių koordinaciją ir pusiausvyrą, stiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą, teigiamai veikti kvėpavimo sistemą, virškinimo sistemos darbą, pagerinti medžiagų apykaitą raumenų ląstelėse, judėjimo – atramos aparato struktūrą ir funkcijas, pagerinti sąnarių sandarą ir funkciją, stiprinti širdies raumenį, teigiamai veikti kraujospūdį ir pan.
Fizinis aktyvumas, mankšta ir sportas nėra tas pats. Žmogus, kuris nemėgsta sportuoti ar mankštintis, vis tiek gali būti fiziškai aktyvus!
Šiuo metu labai svarbu išlaikyti tinkamą fizinę ir psichinę sveikatą, todėl paaugliai turi būti kiek įmanoma fiziškai aktyvūs ir laikytis bendrųjų fizinio aktyvumo rekomendacijų:
1. Paaugliai kasdien turi sukaupti mažiausiai 60 min. vidutinio ar didelio intensyvumo fizinės
veiklos. Žodis „sukaupti“ atitinka šiuolaikinio sporto fiziologijos reikalavimus ir leidžia tas 60 min. fizinės veiklos išskaidyti į 2 kartus po 30 min., ar net 4 kartus po 15 min.
2. Kad būtų gauta papildomos naudos sveikatai, fizinės veiklos laikas turi būti ilgesnis nei 60 min. kasdien.
3. Didžioji dalis kasdienės fizinės veiklos turi būti aerobinė fizinė veikla. Kad padidėtų raumenų jėga ir kaulų tvirtumas, didelio intensyvumo veikla turi būti taikoma ne rečiau kaip 3 kartus per savaitę.
Viena iš fizinio aktyvumo rūšių – šiaurietiškasis ėjimas.
Šiaurietiškasis ėjimas – vaikščiojimas, atsispiriant lazdomis – populiarus visame pasaulyje, kaip aktyvaus laisvalaikio leidimo, kūno ir sielos sveikatinimo būdas. Tai yra prieinama ir naudinga visiems, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, sveikatos būklės ar fizinio pasirengimo. Tai ne tik raumenis sutvirtinantis ir sąnarius mankštinantis užsiėmimas, bet ir širdies darbą gerinanti mankšta.
Poveikis sveikatai:
Tinkamai apsirengus, šiaurietiškąjį ėjimą galima praktikuoti bet kokiu oru ir bet kuriuo metų laiku.
Svarbiausia – išsirinkti tinkamas šiaurietiškojo ėjimo lazdas!
Specialios ėjimo lazdos yra tuščiavidurio į apačią smailėjančio vamzdelio formos, gaminamos iš stiklo ir anglies pluošto. Lazdos būna fiksuoto arba reguliuojamo ilgio (teleskopinės). Jos turi būti tvirtos, lengvos ir turėti tam tikros formos dirželį (pirštinėlę).
Atkreipiame dėmesį, kad šiaurietiškojo ėjimo lazdos skiriasi nuo kalnų, paprastų vaikščiojimo ar slidinėjimo lazdų. Pastebima, kad net ir dideli prekybininkai tiek parduotuvėse, tiek ir internete dažnai šito neskiria ir paprasčiausias vaikščiojimo (trekking) ar kopimo į kalnus lazdas įvardina šiaurietiškojo ėjimo lazdomis.
Lazdų ilgis yra labai svarbus ir individualus kiekvienam sportuojančiam. Tinkamą lazdų ilgį galima apskaičiuoti pagal formulę: lazdos ilgis ꞊ ūgis x 0,66.
Kiek judėti?
Teisingos ėjimo technikos rekomenduojama išmokti specialiuose mokymuose. Mokymų metu yra suteikiama informacija apie šiaurietiškojo ėjimo teigiamą poveikį sveikatai, tinkamą šiaurietiškojo ėjimo inventoriaus pasirinkimą bei mokoma šiaurietiškojo ėjimo bazinių žingsnių.
Visuomenės sveikatos specialistė Skaistė kviečia būti aktyviais, daugiau laiko praleisti gamtoje su sau mielais žmonėmis ir pažada, kad nuo kovo mėnesio susitiks su visais norinčiais išbandyti šiaurietiškojo ėjimo lazdas.
Pagal Šiaulių r. sav. VSB pateiktą informaciją paruošė visuomenės sveikatos specialistė,
vykdanti sveikatos priežiūrą mokykloje, Skaistė Drupė
Kita informacijaKita informacija
2024-04-30 „Saulėtekio“ gimnazijos aikštyno atidarymo ir tarptautinio regbio turnyro Šiauliai 7s šventė:: RENGINIO PROGRAMA ::
Dėkojame už Jūsų skiriamą finansinę paramą gimnazijai. Jūsų dėka gimnazija kasmet gražėja, tampa modernesnė, vis labiau atitinkanti visuomenės, tėvų ir gimnazistų lūkesčius. Gautos paramos lėšos tikslingai panaudojamos gimnazijos ugdytinių formaliojo ir neformaliojo švietimo poreikiams bei ugdymo(si) bazės turtinimui.
2023 metais gimnazijoje Jūsų skirtos 1,2 procento pajamų mokesčio ir kitos finansinės paramos lėšos buvo panaudotos:
2024 metais gautos lėšos ir vėl bus tikslingai panaudotos ugdymo(si) aplinkos gerinimui. Tikėdamiesi Jūsų supratimo ir paramos, kreipiamės į Jus ir vėl kviečiame skirti už 2023 metus 1,2 procento pajamų mokesčio „Saulėtekio“ gimnazijai.
Nuo 2024 m. sausio 1 dienos pajamų mokesčio dalį už 2023 m. ir vėlesnius metus galite skirti tik elektroniniu būdu per Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS), teikiant prašymą FR0512 (5 versija). Šią prašymo formą galite pateikti iki 2024 m. gegužės 2 d. Detalią instrukciją, kaip pateikti prašymą, rasite ČIA.
Išsamesnę informaciją rasite ČIA.
Rekvizitai 1,2 procentų paramai skirti:Paramos gavėjo identifikacinis numeris (kodas) – 290532510.
Paramos gavėjo pavadinimas – Šiaulių „Saulėtekio“ gimnazija.
Primename, kad šią paramą Jūs galite skirti iki 2024 metų gegužės 2 dienos.
Prašymai mokytis 2024-2025 m. m. naujai formuojamose I-osiose (9-ose) gimnazijos klasėse ir į laisvas III gimnazijos klasių vietas teikiami per elektroninę prašymų registravimo sistemą >>>
Detali prašymo pateikimo instrukcija „Vartotojo vadove (tėvams)“.
Pateikus prašymą mokytis nuo 2024 m. balandžio 1 iki 20 d., pirmumo teise priimamas asmuo, gyvenantis gimnazijai Šiaulių miesto savivaldybės tarybos priskirtoje aptarnaujamoje teritorijoje.
Nuo 2024 m. gegužės 1 d. per e. sistemą priimami prašymai mokytis 2024-2025 m. m. į likusias laisvas vietas I, III gimnazijos klasėse.
Prašymai dėl priėmimo mokytis į laisvas vietas II, IV gimnazijos klasėse, į suaugusiųjų mokymo klases, nuotolinio mokymo klases teikiami ne per el. sistemą, bet tiesiogiai gimnazijai.
Daugiau apie priėmimą į gimnaziją skaitykite skyrelyje PRIĖMIMAS Į GIMNAZIJĄ.
Kas mes esame? Kur mūsų šaknys? Koks mūsų tautinis charakteris? Šie klausimai analizuojami mūsų klasikų ir šiuolaikinių rašytojų kūryboje, apie tai kalbama publicistikoje, diskutuojama istorinėse laidose... Taigi kas užkoduota mūsų prigimty?
Apie tai pabandė pasvarstyti IIc klasės mokiniai Milana Bernotaitė ir Nojus Neverdauskas. Jie, padedami dailės mokytojos Rasos Prišmontienės ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Dianos Gilytės, parengė konkursui „Lietuvio DNR“ komunikacinę žinutę lietuviškosios tapatybės raiškos tema.
Linkime mokiniams sėkmės konkurse ir visus kviečiame apžiūrėti jų originalų darbą mokyklos fojė. NUOTRAUKOS>>>
Balandžio 19 dieną Suaugusiųjų skyriaus 10–12 klasių mokiniai su lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Snieguole Bakoniene, dvyliktokų auklėtoju Audriumi Mickevičiumi žiūrėjo spektaklį „Man šiandien – Hamletas“.
Spektaklyje keliami tie patys hamletiški klausimai „Būti ar nebūti?“, tačiau į garsiąją Viljamo Šekspyro pjesę žvelgiama jauno žmogaus akimis. Nagrinėjama jauno žmogaus brandos tema. Taip pat daug kalbama apie šeimą, tarpusavio santykius. Hamletas – tai tam tikras pasaulio suvokimo būdas, nuotaika, dvasinė būsena, pažįstama daugeliui iš mūsų.
Spektaklis mokinius ir mokytojus sužavėjo ne tik sušiuolaikinta „Hamleto“ versija, bet ir emocinga aktorių vaidyba, puikia choreografija, muzika, moderniu scenų vaizdavimu.
Tarptautinis edukacinis konkursas „Olympis 2024 m. – Pavasario sesija“ Šiaulių „Saulėtekio“ gimnazijos Suaugusiųjų mokymo skyriaus mokiniams nepagailėjo apdovanojimų. Geriausiai įvertintos IIIs klasės mokinio Ramūno Stulgos žinios. Jis apdovanotas anglų kalbos konkurso I laipsnio, fizikos konkurso II laipsnio, chemijos konkurso II laipsnio, biologijos konkurso I laipsnio, matematikos konkurso II laipsnio diplomais. Tris diplomus pelnė IVs klasės mokinys Ramūnas Bartkus (istorijos I laipsnio, lietuvių kalbos II laipsnio, geografijos III laipsnio diplomai) ir Aušra Bogvilienė (anglų kalbos konkurso I laipsnio, matematikos I laipsnio, istorijos II laipsnio diplomai). Jurgitos Šamonskienės (IVs) istorijos ir lietuvių kalbos žinios įvertintos III laipsnio diplomais, o Gintarės Burlačenko (IVs) lietuvių kalbos gebėjimai – III laipsnio diplomu.
Mokinius konkursui „Olympis 2024 m. – Pavasario sesija“ rengė ir konsultavo mokytojai: Agnė Rocienė, Laima Andrijauskienė, Audrius Mickevičius, Dalė Lapatinskaitė, Danguolė Norkuvienė, Ingrida Railienė, Saulius Juška, Jurgita Kušleikienė, Rūta Žymantienė ir Snieguolė Bakonienė. NUOTRAUKOS>>>
Tuberkuliozė tai viena labiausiai pasaulyje paplitusi infekcinė liga, kuri nesirenka pagal amžių, rasę, lytį ar socialinį statusą. Ji visada šalia - dar praeitais metais Radviliškyje šia pavojinga liga užsikrėtė trys abiturientai.
Integruotose biologijos pamokose visuomenės sveikatos specialistė su gimnazijos trečiokais kalbėjo apie tai, kaip šia infekcija užsikrečiama, kokie simptomai kamuoja, kaip ji diagnozuojama ir ar išgydoma. Mokiniai sužinojo, kad pagrindinės infekcijos valdymo priemonės: skiepai ir ankstyva tuberkuliozės diagnostika.
Kad išgirsta informacija ilgiau liktų atmintyje, sveikatos specialistė kvietė gimnazistus dalyvauti kryžiažodžio konkurse ir Šiaulių m. visuomenės sveikatos biuro dovanėlėmis apdovanojo tris komandas, kurios pirmos atsakė į visus klausimus ir teisingai išsprendė užduotį. NUOTRAUKOS>>>
Dėkojame dalyviams ir raginame dar kartą pagalvoti apie savo imuniteto stiprinimą!
Gimnazijoje lankėsi JCI Sostinė atstovai, kurie skaitė paskaitą „Resilience – How to overcome any challenge?“ JCI (Junior Chamber International) - visuomeninė jaunimo organizacija, kurios misija – kurti teigiamus pokyčius visuomenėje, suteikiant jauniems žmonėms tobulėjimo galimybes, ugdant lyderius, įgyvendinant socialinius projektus. Paskaita vyko anglų kalba, todėl mokiniai turėjo progą pabendrauti angliškai. Paskaitos lektorė belgė Laurence Schuurman kalbėjo apie savęs pažinimą, gyvenimo iššūkius, konsultavo, kaip sunkiausiomis akimirkomis rasti kūrybinius sprendimus. Visi šie dalykai svarbūs planuojant savo karjerą, nes karjeros kelias prasideda nuo savęs pažinimo. NUOTRAUKOS>>>
2024 m. balandžio 11 dieną vyko paskaita apie NPS. Naujos psichoaktyviosios medžiagos (angl. new psychoactive substances, NPS) dėl jų gausos, įvairovės ir greito atsiradimo rinkoje kelia didelę grėsmę visuomenės sveikatai, taip pat socialinę riziką ypač pažeidžiamoms grupėms, visų pirma jaunimui.
Priklausomybių konsultantė lankėsi pas gimnazijos antrokus, kalbėjo apie naujų psichoaktyvių medžiagų paplitimą, vartojimo rizikas, įsigijimą to, kas „legalu“. Konsultantė informavo mokinius, kad vartojant tai, kas nežinoma, nepažįstama, neištirta, gali prieiti prie netikėtų pasekmių. Į diskusiją aktyviai įsitraukė ne tik mokiniai, bet ir kiti dalyvavę gimnazijos pedagogai.
Priklausomybių konsultantė pateikė realius priklausomybių nuo alkoholio, narkotinių ir psichotropinių medžiagų bei naujų psichoaktyvių medžiagų pavyzdžius, kartu aptarė, kas lemia tokių priklausomybių atsiradimą. Konsultantės pateikta medžiaga buvo įdomi, mokiniai buvo 100% įtraukti į paskaitą, tik, deja, pratęsti diskusiją pritrūko laiko.
Ačiū mokiniams už aktyvumą ir konsultantei už šiuolaikiškumą :)
Ar pagalvojate, kodėl žmonėms vis sunkiau ištrūkti iš „ekranų pinklių“? Ar žinote, kokią žalą sveikatai gali padaryti pernelyg ilgas ekranų naudojimas? O gal girdėjote, kuo skiriasi populiarios trumpų vaizdo įrašų dalinimosi programėlės „Tiktok“ turinys nuo jos išradėjų šalies Kinijos ir likusio pasaulio?
Šiuo klausimus uždavė ir pirmokus į aktyvią diskusiją kvietė lektorė Giedrė Kisielė. Paskaitos „Išmaniųjų įrenginių poveikis sveikatai“ metu lektorė provokuojančiais klausimais bandė pažadinti mokinių kritinį mąstymą. Ragino atkreipti dėmesį į savo gyvenseną ir akcentavo, kad ekranų naudojimo įpročiai labai stipriai įtakoja jaunuolio darbingumą, dėmesio išlaikymą ar net nuotaiką bei motyvaciją. Šios pamokos metu, atlikę testą, mokiniai išsiaiškino ar turi problemų dėl išmaniųjų įrenginių naudojimo ar jais naudojasi pakankamai atsakingai. O susitikimo pabaigoje lektorė pateikė keletą labai paprastų patarimų, kurie tikrai gali padėti sumažinti įvairių išmaniųjų įrenginių naudojimą dienos eigoje.
Dėkojame Šiaulių m. visuomenės sveikatos biurui už galimybę išgirsti labai aktualios informacijos šia opia tema.
J. Janonio gimnazijoje 2024 m. kovo 28 d. vyko respublikinė III gimnazijos klasių moksleivių Kazimiero Butkaus anglų kalbos olimpiada. Olimpiados dalyviai atliko skaitymo suvokimo, kalbos vartojimo testus, kūrybinio rašymo užduotį ir pristatė savo monologą.
Olimpiada organizuojama jau 19 metų, pirmas penkias vietas užėmę mokiniai apdovanojami piniginėmis premijomis, kurioms lėšų skiria olimpiados globėjas - Australijos lietuvis Kazimieras Butkus.
Olimpiadoje dalyvavo dvi mūsų gimnazijos mokinės Deivina Stankauskaitė ir Monika Surantaitė. Monika Surantaitė užėmė II vietą ir buvo apdovanota 80 eurų pinigine premija. Ačiū merginoms už dalyvavimą ir sėkmės tolimesniuose konkursuose!
Kiekvienas gyvenime esame mokęsi užsienio kalbų... Vieniems sekasi geriau, kitiems prasčiau, bet turbūt, išskyrus poliglotus, nėra nei vieno, kuris nesusidurtų su tam tikrais sunkumais klaidžiodamas svetimos kalbos labirintais. O jei žmogus gyvena kitoje šalyje, tai turi mokėti ne tik kalbą, bet ir pažinti tos šalies kultūrą, papročius. Būtent todėl 1d klasės ukrainiečiai mokiniai gauna užduotis ne tik paruošti pristatymus apie mūsų, lietuvių, šventes ir papročius, bet ir, pavyzdžiui, nufilmuoti lietuviško produkto reklamą (beje, tik tada mokiniai susidomėjo, kokie gi rūbai, maisto produktai, gėrimai yra lietuviški). Kad išmoktų daugiau žodžių ir prisimintų jau žinomų rašybą, mokiniai išbando jėgas kryžiažodžių varžybose, kuria dialogus skirtingoms situacijoms. Manau, kad tai padeda ne tik įdomiau mokytis vienos iš seniausių pasaulio kalbų, bet ir geriau pažinti mūsų kultūrą ir kalbos subtilybes. NUOTRAUKOS>>>
Mokinių sukurtos reklamos: :: gira RUGILĖ :: saldainiai PERGALĖ :: gira GUBERNIJA :: sūrelis MAGIJA ::
Darnaus vystymosi tikslas: gera sveikata ir gerovė - užtikrinti sveiką gyvenseną ir skatinti visų amžiaus grupių gerovę.
Balandžio 7 d. minima ir Pasaulio sveikatos diena.
Nutarėme su gimnazijos sveikatos specialiste Skaiste Drupe vesti integruotą geografijos pamoką su IId klasės mokiniais. Apjungėme du svarbius komponentus - sveikatą ir gerovę. Mokėmės, kaip teisingai panaudoti šiaurietiško ėjimo lazdas, kad gerintumėme nervų, imuninę sistemas, plaučių funkciją ir širdies raumenį, mažintume kraujospūdį, širdies infarkto ir krešulių susidarymo galimybę bei ,,blogojo“ cholesterolio kiekį kraujyje.
Išmokome pritaikyti šiaurietiško ėjimo lazdas bei jomis naudotis. Vaikščiodami lauke bent trumpam užmiršome rūpesčius, susikoncentravę į kūno darbą išsilaisvinome iš nereikalingų minčių ir įtampos. NUOTRAUKOS>>>
Gera sveikata priklauso tik nuo mūsų pačių. Ačiū Skaistei ir IId.
2024 kovo 29 d. IId klasės mokiniai Amalija Logenkova, Dmytro Vakulenko, Bogdan Hatseliuk prisijungė prie respublikinės 1–12 klasių mokinių iniciatyvos „Mano sėkmės istorija“, kuri kviečia sutelkti visuomenės dėmesį į patyčių problemos aktualizavimą ir jos sprendimo būdus. Mokiniai kūrė, montavo video, įgarsino, istorijos tekstą vertė iš ukrainiečių kalbos į lietuvių.
Gimnazistai šiame prevenciniame renginyje lavino pozityvią bendravimo kultūrą, ugdė vertybines nuostatas. Mokiniai pristatė savo darbą interaktyvioje Padlet lentoje, taip palaikydami smurto ir patyčių netoleravimą. Mokinių darbas buvo išskirtinis, profesionalus ir įkvepiantis kitus.
Labai dėkojame už empatiškumą ir tobulą istorijos pristatymą. Gimnazistų darbą galima išgirsti ir pamatyti ukrainiečių kalba ČIA.
Įžeisdamas kitą, nesirūpini pats savimi. // LEONARDAS DA VINČIS //
Kovo mėnuo mūsų gimnazijoje tradiciškai paskelbtas sąmoningumo didinimo BE PATYČIŲ mėnesiu. Mūsų siela visada ieško meilės ir gerumo, tad šį mėnesį kvietėme neužrakinti durų į savo širdį, kad tai, ko ieškome, galėtų pas mus ateiti...
Draugai – viena iš pagrindinių socialinių sąveikos sąlygų, jų dėka kuriame tarpusavio santykius, tobuliname savo socialinius įgūdžius ir įgyjame patirties, kuri reikalinga konstruktyviam tarpasmeniniam santykių kūrimui. III- IV klasių mokiniams organizuota diskusija „Draugų įtaka asmenybės vystymuisi“. Jos metu aptarta:
Taip pat diskutuota apie draugų įtaką mūsų emocinei gerovei, nes draugai tampa palaikymo šaltiniu sunkiais gyvenimo momentais, padeda geriau suvokti save, o tai skatina būti atviresnius, sąžiningesnius savo jausmuose bei stiprina emocinį tobulėjimą.
Kovą mūsų bendruomenės nariai dalijosi šiluma ir gerumu su „Šiaulių letenėlės“ globotiniais, dovanodami tai, ko jiems šiuo metu labiausiai reikia. Tariu nuoširdų „ačiū“ visiems už Jūsų gerumą!
III-IV klasių mokiniams vyko klasių valandėlės, kurių metu klasių vadovai akcentavo pozityvių santykių svarbą, kūrė koliažus apie laisvalaikį su draugais. Teikta informacija, kaip patiriant patyčias reaguoti tėveliams, mokytojams, mokiniams. NUOTRAUKOS>>>
Kviečiu visus metus elgtis su kitais taip, kaip norite, kad kiti elgtųsi su jumis!
Šiandien mes džiaugiamės galėdami pristatyti atnaujintą mūsų mokyklos svetainės dizainą, kuris buvo sukurtas mūsų mokyklos mokinių mokymosi projekto metu: https://sauletekis.framer.ai
Apie projektą: šis projektas tapo mokinių ir mokytojų bendrų pastangų rezultatu, siekiant sukurti modernesnę ir patogesnę svetainę visiems mūsų vartotojams. Šiuo metu projektas yra plėtojimo stadijoje (pre-alfa versija).
Atnaujinto dizaino savybės: šviežias ir lakoniškas dizainas - mes atnaujinome svetainės dizainą, padarę jį modernesnį ir patrauklesnį visiems skirtingo amžiaus vartotojams. Pagerinta navigacija - dabar lengvai rasite reikiamą informaciją dėl patobulintos svetainės navigacijos ir struktūros. Prisitaikymas - mūsų svetainė pritaikyta įvairiems įrenginiams, dėl to ji patogi naudoti tiek kompiuteriuose, tiek išmaniuosiuose telefonuose.
Ateities planai: mes planuojame tolesnę svetainės plėtrą, naujos informacijos ir funkcijų pridėjimą, kad mūsų svetainė taptų dar įdomesnė ir informatyvesnė visiems mūsų vartotojams.
Kviečiame aplankyti mūsų projektinį darbą https://sauletekis.framer.ai ir įvertinti visas naujoves. Ačiū už dėmesį ir palaikymą!
Kontaktinė informacija: jei turite klausimų ar pasiūlymų, prašome susisiekti su mumis naudojant atsiliepimo formą svetainėje arba el. pašto adresu 2we33ew2nikita@gmail.com
Prie projekto dirbo Nikita Skuridin (IId), Nikita Kovalov (IId), Bogdan Hatseliuk (IId).
Kasmet mokiniai laiko įvairius egzaminus. Daugeliui tai – sunkus išbandymas, lydimas streso ir nepasitikėjimo savo jėgomis. Kai kurie šias neigiamas emocijas išgyvena lengvai, kitiems stresas sukelia rimtas psichologines problemas.
Nemiga, dirglumas, negalėjimas susikaupti, beviltiškumas, žemas savęs vertinimas dažnai išveda jaunus žmones iš psichologinės pusiausvyros, kas paprastai turi įtakos tiek jų rezultatams, tiek jaunuolių savijautai ir elgesiui.