„Vidzemes inovaciju instruments“ fondas kartu su Karlda Uhisgumnaasium (Kardla gimnazija), Šiaulių "Sauletekio" gimnazija ir Rygos estų mokykla baigė sukurti interaktyvią mokymosi platformą „Kalbos mokymasis su naujovėmis“, kad mokymosi procesas ir anglų kalbos mokymasis 1–6 klasėms taptų įdomesnis.
Šis projektas leidžia mokytojams pritraukti pagrindines tikslines grupes. Mūsų tikslinė grupė yra 1–6 klasių mokiniai. Jie dažnai nori ką nors veikti kitaip, nei klausytis žmogaus, kuris kalba priešais juos klasėje. Naudodamiesi mūsų medžiaga – QR kodu pagrįsta anglų kalbos mokymosi priemone – mokytojai turi daugiau galimybių pritraukti mokinių dėmesį, nes ši medžiaga yra IRT, naudoja naujas technologijas, mokiniams leidžiama naudotis išmaniaisiais telefonais – tai inovatyvu. Dėl to per pamokas mokinių dėmesys bus geresnis ir jie greičiau išmoks naują medžiagą: žodis gimtąja kalba vėliau pateikiamas išverstas į anglų kalbą. Jis tariamas anglų kalba kaip garso failas. Pridedama nuotrauka, kad geriau suprastume žodį. Be to, jis įtrauktas į atsitiktinį sakinį, kad geriau iliustruotų panaudojimo galimybes. Visa ši informacija bus įtraukta į QR kodą, kurį nuskaito studentas arba mokytojas. Ši priemonė leidžia mokytojams koreguoti ir tobulinti mokymo metodus.
Baigtą projektą rasite https://qrwords.eu/lt.
Projekto akcentas: interaktyvi studijų medžiaga leidžia studentams pasiekti aukštesnių rezultatų studijuojant, o pats studijų procesas tampa ne tik naudingas, bet ir įdomus. Siekiama, kad naudojama interaktyvi medžiaga taptų įprasta studijuojant daugelyje Europos šalių.
„Erasmus+“ projektą „Kalbos mokymasis su naujovėmis“ vykdė „Vidzemes inovaciju priemonės“ fondas, o jį finansavo Europos Sąjunga. Daugiau apie programą galite sužinoti „Erasmus+“ apsilankę Valstybinės švietimo plėtros agentūros tinklalapyje https://www.viaa.gov.lv/en.
Kita informacijaKita informacija
2024-10-09 Pasidalinkime savo širdžių šiluma!Spalio 4 d. gimnazijoje tradiciškai paminėta Tarptautinė mokytojų diena.
Rytą mokytojai buvo pasitikti su gėlėmis ir sveikinimais. Pamokas vedė IV klasių mokiniai ir jiems puikiai sekėsi susitvarkyti su šia nelengva užduotimi, taip pat pajausti mokytojo darbo kasdienybę ir atsakomybę.
Šventė baigėsi nuotaikingu renginiu – viktorina aktų salėje, kur mokytojų komandos turėjo varžytis, atsakydamos į mokinių parlamento paruoštus klausimus.
Renginio pabaigoje išrinkta komanda nugalėtoja apdovanota prizu - dideliu krepšiu gražių obuolių iš sodo. NUOTRAUKOS>>>
Rugsėjo 27 dieną didelis būrys „Saulėtekio“ gimnazistų vyko į Latviją. Aplankėme Rygą, Jūrmalą bei Cinevillą. Vaikščiojome po Rygos senamiestį, Jūrmalos pakrantę ir filmų kūrimu pagarsėjusią Cinevillą.
Jūrmala - didžiausias Baltijos valstybių kurortinis miestas, taip pat ir antras pagal plotą Latvijos miestas.
Ryga visiems žinoma pagal tai, jog yra Latvijos sostinė, Rygoje gyvena trečdalis Latvijos gyventojų. Rygos sienamiestį lyvių ir kuršių gyvenviečių vietoje 1201 m. įkūrė vyskupas Albertas. 1225 m. Ryga įgavo miesto teises.
Cinevilla - vienintelis miestelis Baltijos šalyse, turintis labai didelio masto kino dekoracijų po atviru dangumi. Cinevilla įkurta 2004 m., kai buvo kuriamas visų laikų brangiausias latvių filmas „Rygos kariai“.
Visiems ekskursantams labai patiko ši išvyka. Mes grįžome namo laimingi, su puikiomis nuotaikomis, nors ir pavargę. NUOTRAUKOS>>>
Rugsėjo 25 ir 26 dienоmis gimnazijoje vyko I-IV klasių mokinių tėvų susirinkimai. Gimnazijos administracija pristatė pagrindinio ugdymo pasiekimų tvarką antroms klasėms, valstybinių brandos egzaminų pirmos ir antros dalies organizavimo tvarką trečių ir ketvirtų klasių mokiniams. Karjeros ugdymo mokytojas A. Mickevičius supažindino tėvelius su aktualiomis stojimo naujovėmis. Didelis dėmesys buvo skirtas gimnazijos pirmokams. Tėveliai turėjo galimybę ne tik pabendrauti su gimnazijos direktore J. Rimkuviene ir direktoriaus pavaduotoju ugdymui M. Agamalijev, klasės vadovais, bet ir apžiūrėti gimnazijos atnaujintas erdves, informacinių technologijų laboratoriją, biologijos laboratoriją ir kitus kabinetus. NUOTRAUKOS>>>
Elektriniai paspirtukai padeda judėti neteršiant aplinkos ir išvengiant asmeninio ar viešojo transporto. Tačiau kartu pagausėja nelaimių skaičiaus, į kurį patenka šių transporto priemonių vairuotojai. Specialistai ir pareigūnai vis primena, kad tiek paspirtukai, tiek dviračiai yra transporto priemonės ir jų vairuotojai privalo laikytis kelių eismo taisyklių bei būti atsakingais eismo dalyviais.
Šia priemone leidžiama važiuoti dviračių takais, dviračių juostomis, kelkraščiu, važiuojamąja dalimi, gyvenamojoje zonoje ne jaunesniems kaip 16 metų asmenims, o ne jaunesniems kaip 14 metų asmenims – tik išklausiusiems Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos nustatytą mokymo kursą ir turintiems mokyklos išduotą pažymėjimą.
Dviračių (elektrinių paspirtukų) vairuotojams draudžiama:
1. Važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai, išskyrus Kelių eismo taisyklėse nustatytus atvejus.
2. Važiuoti automagistralėmis ir greitkeliais.
3. Važiuoti nelaikant bent viena ranka vairo...
:: PILNAS STRAIPSNIS ::
Vadovaujantis mokinių, besimokančių pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, fizinio pajėgumo nustatymo tvarkos aprašu, 2024 metų pavasarį gimnazijoje vyko individualūs mokinių fizinio pajėgumo testavimai. Juos atliko mokyklos fizinio ugdymo mokytojai.
Fizinis pajėgumas – tai žmogaus galėjimas kuo veiksmingiau dirbti tam tikrą fizinį darbą, įveikiant fizinius krūvius ir siekiant rezultatų. Jį lemia fizinių gebėjimų bei judėjimo įgūdžių išlavinimas. Sąlygiškai vieni fizinio pajėgumo komponentai yra susiję su sportiniais pasiekimais, o kiti – su sveikata. Su sveikata siejami fizinio pajėgumo komponentai apima širdies ir kraujagyslių ištvermę, raumenų ištvermę ir jėgą, lankstumą bei kūno audinių sudėtį. Jie tiesiogiai nulemti asmens ligų, genetikos, amžiaus, lyties ir nuolatinės fizinės veiklos lygio.
Fizinio pajėgumo nustatymo tikslas – remiantis atliktų fizinio pajėgumo testų rezultatais ir jų stebėjimu, skatinti mokinius, jų tėvus ir mokyklos bendruomenę stiprinti vaikų fizinę sveikatą.
Atliekant fizinio pajėgumo nustatymą, buvo vadovaujamasi šiais principais:
:: PILNAS STRAIPSNIS ::