JAU. Ketvirta dienaJAU. Ketvirta diena
Sveiki, su jumis ir vėl sveikinasi „Jau” komanda. Šiandien jau ketvirta diena, kai mes dirbame tikrų paparacų darbą. Laikas bėga tiesiog akimirksniu, nespėjome primadienio rytą visiems ištarti: „Labas rytas“, o jau rytoj turėsime pristatyti visos savaites atliktus darbus.
Šiandien ryte susirinkę kaip ir visada dieną pradėjome įdomiais žaidimais. Šį kartą visi nusiavėme savo batukus ir lipome ant kėdžių. Iš pradžių labai susidomėjome, kas čia vyks, tačiau ilgai netrukus L. Jokubauskienė paaiškino šio žaidimo taisykles. Mums reikėjo nekalbant ir nenulipant nuo kėdžių sustoti ratu pagal alfabetą (pagal savo vardus). Buvo tikrai labai linksma ir įdomu. Vieniems šis žaidimas priminė darželį, kitiems sukėle baimės jausmą, visgi reikėjo vaikščioti kėdėmis.
Baigę rytinį pratimą ir vėl išsiskyrėme su savo konkurentais, palikę juos 204 kab. patys iškeliavome į muzikos kabineta, kur pradėjome visus dienos darbus.
Šiadiena darbus atlikti sekėsi puikiai. Pirmas darbas, kurį turėjome atlikti tai saviraiška gimnazijoje. Kadangi ši tema ganėtinai plati minčių galvose sukosi daug. Tačiau mūsų saviraiškos darbus išvysite penktadienį per pristatymą. Ir štai atėjo pietų metas, visi sotčiai pavalgę vėl kibome į darbus. 14.00 mūsų jau laukė psichologė su kuria turėjome įdomų pokalbį.
Šia diena mūsų komanda labai patenkinta ir su nekantrumu laukiamia rytdienos.
„Jau“ komanda.
„Jau“ komandos nuomonė apie mūsų konkurentus.
Mūsų priešininkai „Lucky7“ komanda. Šaunūs, veržlūs, drąsūs jaunuoliai. Nestokojantis naujovių, bei humoro.
Vakar po mūsų diskusijų draugiškumo tema viskas labai puikiai klostosi. Šiandiena mes dirbome A.Stankaus kabinete, tačiau mokytojui šiame kabinete vėliau vyko pamokos tad mums nebuvo kur dėtis. O mūsų priešininkai dirbo 204 kabinete. Išgirdę problemą jog nesugalvojame į kokį kabinetą eiti, jie būdami draugiški mus priemė į savo komandos „būstinę“. Visi linksmai toliau atlikinėjome savo darbus. Kartu ir pasijuokėme, ir rimtai pašnekėjome. Nepaisant to, jog viename kabinete dirbo dvi skirtingos komandos, viskas ėjosi puikiai. Šiandiena įsitikinome, kad mūsų priešininkai labai draugiški žmonės, su kuriais begalo smagu.
„Neišgyventi jausmai žmogų daro piktą!” sakė psichologė – Rasa Slonskienė
Šią dieną balandžio 29d. vyko paskaita apie konfliktus ir jų sprendimo būdus. Joje dalyvavo abi „Paparacų“ komandos bei keletas atstovų iš kitų klasių. Visi susėdome ratu, o tai simbolizuoja vieningumą. Psichologė kiekvieno iš dalyvavusių mokinių paprašė pasakyti savo nuomuonę apie konfliktą, taigi, kiekvienas išreiškė savo nuomuonę, prasidėjo praktiniai uždaviniai. Ä® rato vidurį kaip mat išbėgo “Jau” ir “Lucky7” atstovai, kurie sprendė tarpusavio konfliktą. Jį sprendė išklausydami vienas kitą, apsikeisdami vietomis ir bandydami ieškoti sprendimų. Visi stebėjome ir psichologė paprašė atsistoti prie to žmogaus, kurį palaikome.
Konfliktas vyksta, kai abi konfliktuojančios pusės (asmenybės) jaučia emocijas.
Patyčios vyrauja, kai emocijas jaučia tik viena pusė (asmenybė).
Konflikto sprendimo būdai:
* Norint išspręsti konfliktą būtina išklausyti vienas kitą.
* Iškilusį konfliktą privalo spręsti abi pusės.
* Iškilusį konfliktą reikia spręsti išmintingai.
* Reikėtų pabandyti apsikeisti pozicijomis.
* Abi pusės turėtų vengti įrodinėti savo tiesas.
* Abi pusės turi norėti išspręsti konfliktą.
Rasa Slonskienė, psichologė, kuri prieš 16 metų dirbo mūsų mokykloje. Ji jau yra vedusi mūsų gimnazijoje tris paskaitas: tėvams, mokytojams, mokiniams. Jos teigimu buvo smagiausia susitikti su buvusiom kolegom, taip pat su mokiniais, kuriems ji dėstė. Ši psichologė taip pat sako, kad geriausiai vesti paskaitą tik dvidešimčiai mokinių, nes tik tada su jais galima bendrauti.
Labai džiaugiamės, kad turėjome galimybę pabendrauti su šia psichologe, kuri suteikė žinių apie tai, kaip reikėtų spręsti iškilusį konfliktą.
Komanda „Jau“