Lapkričio 16 d. Viešosios bibliotekos Vaikų literatūros skyriuje organizuotas baigiamasis renginys, skirtas žymios švedų rašytojos A.Lindgren šimtmečiui. Mūsų mokyklos šeštųjų klasių mokiniai taip pat panoro sužinoti daugiau apie rašytoją, pasisemti įspūdžių.
Renginį pradėjo bibliotekos vedėja Marytė Liandzbergienė supažindindama su dalyviais bei programa.
Šiaulių rajono Bubių pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja Rasa Bukelskienė papasakojo apie A.Lindgren gyvenimą, priminė populiariausius rašytojos knygų herojus. Po to mokytoja pakvietė pažiūrėti dramos būrelio, kuriam vadovauja, spektakliuką iš A.Lindgren knygos „Pepė Ilgakojinė“. Tai buvo pirmasis šio būrelio pasirodymas. Po spektaklio dvi Pepės bei Karlsonas (taip pat Bubių mokyklos mokiniai) uždavinėjo klausimus. Godusis Karlsonas labai nenoriai dalino vaikams saldainius už teisingus atsakymus. Šiaulių moksleivių namų vaikų ir jaunimo teatro studija „Bildukas“ parodė net keletą scenų pagal A.Lindgren knygas. Šioje studijoje vaidybos meno mokosi ir mūsų mokyklos mokinės Roberta Misiūnaitė, Aistė Sergejenkaitė, Greta Jočytė.
Po šaunių vaidinimų renginio dalyviai bei žiūrovai aplankė Bubių pagrindinės mokyklos 5-10 klasių mokinių piešinių parodą „A.Lindgren knygų personažai“, eksponuojamą šioje bibliotekoje. Mokinius piešti moko dailės mokytoja Inga Žiukienė.
A.Lindgren 100-ečio šventės baigėsi, tačiau dar ilgai skaitytojai žavėsis jos populiariais knygų personažais.
Vytautas Šalavėjus
Projekto „Knyga–pilietis–tauta“ vadovas
Kita informacijaKita informacija
2025-08-28 Sveikinimas2025 m. rugpjūčio 20 – 22 d. Birštone gimnazijos mokytojos A. Rocienė, A. Padgureckienė ir R. Prišmontienė dalyvavo Lietuvos Junior Achievement organizuojamuose praktinio verslumo ugdymo mokomųjų mokinių bendrovių programos (9-10 ir I-IV kl. mokiniams) įgyvendinimo parengimo mokymuose. Mokymų tikslas – suteikti praktinių verslumo ugdymo žinių ir įgūdžių, reikalingų dirbant su mokinių mokomosiomis bendrovėmis (MMB).
Mokymų metu mokytojos praktiškai susipažino su MMB programa „accelerator_x“: perėjo pagrindinius jos etapus, geriau suprato programos esmę bei ugdė savo verslumo kompetencijas. Dirbdamos patyriminio ugdymo metodu, jos mokėsi atpažinti pagrindinius iššūkius, su kuriais gali susidurti mokinių komandos, ir sužinojo būdus, kaip šiuos iššūkius spręsti.
Sėkmingai baigusios mokymus, mokytojos įgijo kompetencijų savarankiškai vykdyti „accelerator_x“ programą I–IV klasių mokiniams, motyvuoti juos kurti savo mokomąsias bendroves ir konsultuoti verslo kūrimo bei valdymo klausimais. NUOTRAUKOS>>>
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. per elektroninę prašymų registravimo sistemą priimami prašymai mokytis 2025-2026 m. m. į likusias laisvas vietas I - IV gimnazijos klasėse.
Prašymai mokytis Suaugusiųjų mokymo skyriuje teikiami tiesiogiai gimnazijai (ne per elektroninę prašymų registravimo sistemą).
KONSULTACIJAS DĖL PRIĖMIMO TEIKIA:
Daugiau informacijos apie priėmimą >>>
Socialinės paramos mokiniams rūšys:
Mokiniai turi teisę gauti:
Mokiniai, patiriantys socialinę riziką, turi teisę gauti nemokamus pusryčius.
Kreipimasis dėl socialinės paramos mokiniams...
Jau metus Šiaulių „Saulėtekio“ gimnaziją su Ukrainos Chmelnyckio miesto Licėjumi Nr. 15 sieja prasmingas bendradarbiavimas, kuris gimė iš nuoširdaus noro palaikyti ryšį su Ukrainos mokyklomis bei stiprinti mūsų gimnazijoje besimokančių ukrainiečių tapatumą ir kultūrinį ryšį su savo šalimi.
Per šiuos metus įvyko net septyni virtualūs susitikimai, kurių metu mokiniai ir mokytojai dalijosi svarbiausiomis švenčių tradicijomis, pristatė savo mokyklas, miestus, dalyvavo bendrose veiklose. Kiekvienas susitikimas buvo kupinas šilumos, bendrystės ir tarpkultūrinio supratimo.
Šis ryšys nėra tik simbolinis – tai gyvas ir aktyvus tarptautinio bendradarbiavimo pavyzdys, atliepiantis ir Šiaulių miesto strategines kryptis. Chmelnyckio miestas yra oficialus Šiaulių partneris, tad mokyklų draugystė prisideda prie miesto tarptautinių ryšių stiprinimo bei partnerystės tinklų plėtros.
Po metų intensyvios ir prasmingos draugystės nuspręsta bendradarbiavimą įtvirtinti oficialia sutartimi. Tai atveria naujas galimybes bendriems projektams, mainų iniciatyvoms ir bendruomenių stiprinimui.
Šis bendradarbiavimas – tai puikus tarptautiškumo ir tinklaveikos pavyzdys ugdymo įstaigoje, kuris ne tik praturtina mokinių patirtis, bet ir ugdo atvirą, empatišką ir globaliai mąstančią bendruomenę.