Baigiantis mokslo metams mūsų mokyklos 5-11 klasių mokiniai nuvyko į Naisius ir aplankė poeto Zigmo Gaidamavičiaus-Gėlės (1894–1912) gimtuosius namus. Dabar šiame name įsikūręs Šiaulių rajono literatūros muziejus. Jis įkurtas 1984 metais, ekspozicija atidaryta 1987 metais. Dviejose ekspozicijos salėse ir fonduose saugoma ir kaupiama medžiaga apie praeities ir dabarties rašytojus, literatus ir kalbininkus. Z.Gaidamavičiaus ekspozicijai čia paskirtas vienas kambarys, kuriame mokiniai galėjo pamatyti, kaip gyveno poetas. Ekspozicija pasakoja ir apie Z. Gėlės premijos laureatus. Ši premija kasmet skiriama už geriausią metų pirmąją poezijos knygą (premija įsteigta 1977 m.). Antrame muziejaus aukšte eksponuojama medalių, skirtų Lietuvos ir užsienio šalių rašytojams, kolekcija. Šiuos medalius sukūrė Lietuvos dailininkai. Apžiūrėję visą ekspoziciją mokiniai galėjo nueiti į arklides. Ten su dideliu džiaugsmu glostė ir stebėjo arklius. Po to buvo apdovanoti konkurso „Knygos reklama“ ir neakivaizdinės elektroninės viktorinos „Knygnešių keliais“ laureatai.
Manau, kiekvienas žmogus turi žinoti savo miestą ir apylinkes, todėl ši kelionė, kurią dovanojo UAB „Busturas“ (labai dėkojame jiems!), turėjo didelę naudą kiekvienam vykusiam. Ši kelionė – tai pilietinio ir tautino ugdymo projekto „Knyga-pilietis-tauta“ dalis.
11a klasės mokinė Reda Mikėnaitė
Kita informacijaKita informacija
2025-08-28 Sveikinimas2025 m. rugpjūčio 20 – 22 d. Birštone gimnazijos mokytojos A. Rocienė, A. Padgureckienė ir R. Prišmontienė dalyvavo Lietuvos Junior Achievement organizuojamuose praktinio verslumo ugdymo mokomųjų mokinių bendrovių programos (9-10 ir I-IV kl. mokiniams) įgyvendinimo parengimo mokymuose. Mokymų tikslas – suteikti praktinių verslumo ugdymo žinių ir įgūdžių, reikalingų dirbant su mokinių mokomosiomis bendrovėmis (MMB).
Mokymų metu mokytojos praktiškai susipažino su MMB programa „accelerator_x“: perėjo pagrindinius jos etapus, geriau suprato programos esmę bei ugdė savo verslumo kompetencijas. Dirbdamos patyriminio ugdymo metodu, jos mokėsi atpažinti pagrindinius iššūkius, su kuriais gali susidurti mokinių komandos, ir sužinojo būdus, kaip šiuos iššūkius spręsti.
Sėkmingai baigusios mokymus, mokytojos įgijo kompetencijų savarankiškai vykdyti „accelerator_x“ programą I–IV klasių mokiniams, motyvuoti juos kurti savo mokomąsias bendroves ir konsultuoti verslo kūrimo bei valdymo klausimais. NUOTRAUKOS>>>
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. per elektroninę prašymų registravimo sistemą priimami prašymai mokytis 2025-2026 m. m. į likusias laisvas vietas I - IV gimnazijos klasėse.
Prašymai mokytis Suaugusiųjų mokymo skyriuje teikiami tiesiogiai gimnazijai (ne per elektroninę prašymų registravimo sistemą).
KONSULTACIJAS DĖL PRIĖMIMO TEIKIA:
Daugiau informacijos apie priėmimą >>>
Socialinės paramos mokiniams rūšys:
Mokiniai turi teisę gauti:
Mokiniai, patiriantys socialinę riziką, turi teisę gauti nemokamus pusryčius.
Kreipimasis dėl socialinės paramos mokiniams...
Jau metus Šiaulių „Saulėtekio“ gimnaziją su Ukrainos Chmelnyckio miesto Licėjumi Nr. 15 sieja prasmingas bendradarbiavimas, kuris gimė iš nuoširdaus noro palaikyti ryšį su Ukrainos mokyklomis bei stiprinti mūsų gimnazijoje besimokančių ukrainiečių tapatumą ir kultūrinį ryšį su savo šalimi.
Per šiuos metus įvyko net septyni virtualūs susitikimai, kurių metu mokiniai ir mokytojai dalijosi svarbiausiomis švenčių tradicijomis, pristatė savo mokyklas, miestus, dalyvavo bendrose veiklose. Kiekvienas susitikimas buvo kupinas šilumos, bendrystės ir tarpkultūrinio supratimo.
Šis ryšys nėra tik simbolinis – tai gyvas ir aktyvus tarptautinio bendradarbiavimo pavyzdys, atliepiantis ir Šiaulių miesto strategines kryptis. Chmelnyckio miestas yra oficialus Šiaulių partneris, tad mokyklų draugystė prisideda prie miesto tarptautinių ryšių stiprinimo bei partnerystės tinklų plėtros.
Po metų intensyvios ir prasmingos draugystės nuspręsta bendradarbiavimą įtvirtinti oficialia sutartimi. Tai atveria naujas galimybes bendriems projektams, mainų iniciatyvoms ir bendruomenių stiprinimui.
Šis bendradarbiavimas – tai puikus tarptautiškumo ir tinklaveikos pavyzdys ugdymo įstaigoje, kuris ne tik praturtina mokinių patirtis, bet ir ugdo atvirą, empatišką ir globaliai mąstančią bendruomenę.